تعمیرگاه تخصصی رنو

ساخت وبلاگ

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس یوسف قدردان با بیش از ده سال سابقه در زمینه تعمیر انواع خودروهای رنو شما عزیزان را در نگهداری هرچه بهتر از خودروی رنو خود یاری می‌کند .لیست خودروهایی که مهندسین لایق این مجموعه در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو به ارائه خدمات آن‌ها خواهند پرداخت به شرح زیر است.

 

1-رنو ال نود/ تندر نود/ تندر پلاس/  پارس تندر

2-رنو مگان دنده دستی و اتوماتیک

3- رنو ساندرو

4- رنو کپچر

5-رنو داستر

6-رنو تالیسمان

7-رنو سفران

8- رنو لاگونا

9- رنوکولئوس

10-رنو لتیتود

و سایر خودروهای شرکت خودرو سازی رنو

 

لیست خدماتی که در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو قابل انجام است:

 

1-تعمیر گیربکس اتوماتیک و دستی

2-تعویض روغن گیربکس توسط دستگاه تمام اتوماتیک(ساکشن)

3-سرویس دوره ای رنو

4- خدمات جلوبندی رنو

5-خدمات برق رنو

 

کوئل چیست ؟

کوئل قطعه ای از سیستم برقی خودرو و یکی از اجزای موتور است.

این قطعه با تامین برق باعث جرقه زدن خودرو و سوختن بنزین می شود.

کوئل از طریق وایر به شمع خودرو متصل می شود .

نام دیگر کوئل ، سیم پیچ احتراق است .

 

وظیفه اصلی کوئل :

تامین ولتاژ بسیار بالا برای شمع موتور خودرو

ایجاد جرقه احتراق در سیلندر خودرو

تبدیل برق خودرو از 12 ولت به 10هزار ولت

 

 نحوه عملکرد کوئل

نحوه کار کوئل به گونه است که جریان باطری خودرو را که ولتاژ پایینی دارد را دریافت می کند ،

سپس کوئل ، این جریان را به یک جریانی با ضریب هزار تبدیل می کند .

این جریان تولید شده در کوئل ، در شمع خودرو جرقه ایجاد می کند .

و پس از طی مراحل بالا ، در محفظه سیلندر خودرو احتراق صورت می گیرد .

 

اجزای کوئل :

موارد زیر اجزای سازنده یک کوئل تکی است :

سیم پیچی با دور بالا

سیم پیچی با دور پایین

مغزی

دلکو

علائم خرابی کویل دوبل

دانستن اطلاعات کافی وظیفه هر راننده ای میباشد . کویل های احتراق عنوان قهرمان غوطه ور موتور را دارند . وایرها برق کافی برای موتور را دریافت میکنند ، اما این کویل احتراق است که برق را جرقه های ولتاژ بالا تبدیل میکند .سیم پیچ موجود در کویل خودرو ولتاژ را از باتری 12 ولت می گیرد ، آن را تقویت می کند و به داخل موتور میرساند . اما امروزه در خودروهای مدرن کویل ها نیز تکامل یافته اند و جای خود را به کویل دوبل داده اند . کویل های دوبل کارشان افزایش ولتاژو برق رسانی بیشتر میباشد و خود را تحت فشار بیشتری میگذارند و نیاز به مراقبت بیشتری دارند . همراه مکانیک سیار وحید باشید با اطلاعاتی از 7 علائم خرابی کویل دوبل . همانگونه که دانستن نحوه عملکرد کویل دوبل خودرو اهمیت دارد باید بدانید که این کویل ها نیز روزی خراب می شوند و آگاهی از علائم خرابی آن میتوند مبحثی مهم بشمار برود . اما به جای رفتن به تعمیرگاه خدمات تعمیر کویل در محل را دریافت کنید.

1. خودرو استارت نمیخورد

از مهمترین علائم خرابی کویل دوبل میتواند استارت نخوردن خودرو باشد . قابل توجه شما عزیزان باشد که موارد زیادی میتواند در استارت نخوردن خودرو موثر باشد که در مقاله مرتبط به آنها اشاره خواهیم کرد . اما علتی که در سطر این گزینه هاست خرابی کویل است که یا به استارت نخوردن و یا به استارت ضعیف خوردن منجر میشود .

 

2. چراغ موتور چک شما روشن می شود

حال تصور را بر این میگذاریم که خودرو استات خورد . از کجا بفهمیم علائم خرابی کویل دوبل چگونه بروز داده میشود ؟

چراغ موتور چک یکی از سریعترین سیستم واکنشگرا در این مسئله میباشد

اگر وسیله نقلیه شما دارای مشکلات عملکردی باشد ، مانند خرابکاری ها ، کامپیوتر از بین می رود و چراغ موتور چک روشن می شود.

پیشنهاد ما به شما این است که حتما یک تست دیاگ بزنید یا سرویس دوره ای خودرو را تجربه کنید

3. نقص فنی در تنظیمات موتوری

از دیگر علائم خرابی کویل دوبل مشکلات عملکرد برخی از علائم شایع در ارتباط با عدم وجود سیم پیچ های احتراق است . جرقه خروجی از کویل دوبل می تواند منجر به انبوهی از مشکلات ریز و درشت از جمله تنظیمات موتوری شود ، که منجر به خاموش شدن وسیله نقلیه شما هنگام توقف می شود.

 

4. نوسان مصرف سوخت

اگر متوجه شدید که نشانگر مصرف سوخت خط شاخص را به صورت طبیعی رها نمیکند ، ممکن است به دلیل عدم وجود سیم پیچ احتراق باشد.

اگر شاخه های جرقه انرژی کمتری را از باتری دریافت کندن سوخترسانی مختلف میشود

وسیله نقلیه شما با استفاده از سوخت بیشتر ، کمبود انتقال نیرو را جبران می کند

و در نتیجه هنگام انجام این کار به کویل دوبل آسیب وارد میکند

5. بروز نشتی روغن موتور

از رایجترین علائم خرابی کویل دوبل میتواند روغن ریزی ناشین از ترک خوردن پوسته باشد

کویل های احتراق معمولاً در یک محفظه پر از روغن محفظه می شوند.

اگر سیم پیچ بیش از حد گرم شود ، ممکن است پوسته ترک خورده و نشت کند.

این به نوبه خود ، می تواند باعث ایجاد آبگرفتگی شود و بر عملکرد خودرو تأثیر منفی بگذارد.

آموزش تعمیر کوئل | تعمیر کوئل | تعمیر برق خودرو | تعمیر ایسیو

آموزش تعمیر کوئل | تعمیر کوئل | تعمیر برق خودرو | تعمیر ایسیو

ارتباط با ما:

اگر در رابطه با تعمیر برق خودوری خود پرسشی دارید می توانید از طریق اینستاگرام با ما در ارتباط باشید. مهندسین ما در کمترین زمان ممکن با شما در ارتباط خواهند بود.

البته برای اعلام هزینه دقیق نیاز است تا به صورت حضوری خودرو خود را به مجموعه ما که آدرس آن در پایین همین صفحه برای شما نوشته شده است بیاورید.

زمانی که شما به تعمیرگاه ما مراجعه میکنید ما به صورت دقیق و کامل بررسی میکنیم و با توجه به قطعات لازم و تعمیراتی که نیاز است تا انجام بشود ، هزینه را به شما اطلاع میدهیم و در صورت تمایل شما ، شروع به کار میکنیم.

ما علاوه بر تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را نیز ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید.

شما عزیزان می‌توانید برای تعمیر و نگهداری خودروی رنوی خود همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس قدردان مراجعه کنید.

 

شماره تماس:

0912889650-مهندس قدردان

09120996450-حامد رضایی

021-77785115

021-77785114

تعمیرگاه تخصصی رنو...
ما را در سایت تعمیرگاه تخصصی رنو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : renault1 renault1 بازدید : 193 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 18:25

با تعمیر جلوبندی کپچر در خدمت شما هستیم. تعمیرگاه تخصصی ایران رنو متخصص در تعمیر تمامی خودروهای رنو به ویژه کپچر، آماده ارائه خدمات می باشد. شما عزیزان می توانید برای تعمیر جلوبندی کپچر، سرویس دوره ای رنو کپچر، تعویض روغن گیربکس، تعویض روغن موتور و… به این تعمیرگاه مراجعه کنید.

در نظر داشته باشید با مراجعه به نمایندگی ایران رنو ابتدا خودروی شما عیب یابی می شود. هزینه تعمیر با شما در میان گذاشته می شود. در صورت رضایت شما خودرو تعمیر می شود. همچنین در این تعمیرگاه تعمیر برق خودروی کپچر نیز توسط متخصصین برق خودرو صورت می گیرد.

شما عزیزان می توانید با شماره های درج شده در انتهای مقاله جهت مراجعه حضوری با متخصصین هماهنگی لازم را به عمل آورید.

 

تعمیر جلوبندی کپچر

یکی از بخش های اساسی خودرو سیستم تعلیق و جلوبندی است که در صورتی که با مشکل مواجه شود سبب بروز تصادف می شود. در این بخش ما چند نمونه از نشانه ها و علل خرابی جلوبندی را با شما در میان می گذاریم. در صورتی که هریک ازین نشانه ها در خودروی شما مشهود است سریعا به نمایندگی ایران رنو مراجعه کنید.

تعمیر جلوبندی کپچر

تعمیر جلوبندی کپچر

یکی از گزینه های شایع در زمینه خرابی جلوبندی کپچر، تغییر ارتفاع خودرو است. معمولا قشر جوان علاقه به پایین آوردن ارتفاع خودرو دارند. خودروهای رنو به دلیل استاندارهای خاصی که توسط نمایندگی آن در نظر گرفته شده. اگر از مقدار استاندارد پایین تر باشد سبب اسیب به جلوبندی سیستم می شود. بهتر است قبل از اینکه اقدام به تغییر ارتفاع خودروی خود کنید، این موضوع را با یک متخصص در میان بگذارید و محدوده مجاز برای تغییر ارتفاع رنو کپچر را جویا شوید.

گزینه دوم باد لاستیک ها می باشد. معمولا باد لاستیک برای خودروهای رنو یک مقدار استاندارد است و جابجایی از نقظه استاندارد سبب اسیب می شود. بهترین کار این است خودروی خود را در زمان های تعیین شده به نمایندگی ایران رنو برای سرویس خودرو ببرید. در دوره های سرویس خوردهای کپچر، متخصصین ایران رنو تمامی گزینه هایی که ممکن است در طولانی مدت سبب وارد شدن ایراد به خودروی شما شود را بررسی می کنند و ایرادات احتمالی را با شما در میان می گذارند.

یکی از مشکلات دارندگان خودروی کپچر این است که متاسفانه زمان سرویس دوره ای خودروی خود را فراموش می کنند. تعمیرگاه تخصصی ایران رنو این مشکل را برای شما حل کرده است.

شما می توانید با یک بار مراجعه به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو سرویس دوره ای خودروی خود، زمان سرویس بعدی خود را از طریق پیامک دریافت کنید.

تعمیرگاه تخصصی مگان

سرویس دوره ای کپچر | تعمیر جلوبندی کپچر

یکی از نشانه های خرابی سیستم تعلیق کشیده شدن فرمان به طرفین هنگام رها کردن فرمان است. اگر در خودروی خود این مشکل را احساس می کنید بهتر است قبل از این که یک ایراد جزیی سبب خرابی دیگر بخش های خودرو شود، به تعمیرگاه متخصص خودروی خود مراجعه کنید.

از دیگر دلایل مشکل در سیستم تعلیق خودرو، خراب شدن طبق خودرو است که می بایست حتما توسط متخصص رنو تعمیر شود. بنابراین کار را به کاردان بسپارید.

سرو وصدای داخل اتاق در بسیاری از خودروها ممکن است به گوش برسد ولی خودروهای رنو به گونه ای طراحی شده اند که دارای کمترین سر و صدا در داخل کابین هستند. ممکن است این نشانه به جلوبندی خودرو مربوط باشد و سیستم تعلیق به مشکل خورده باشد.

 

تماس با ما | تعمیرگاه تخصصی رنو در تهران

تعمیر جلوبندی کپچر

تعمیر جلوبندی کپچر

ما تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید. با بهترین تعمیرگاه تالیسمان در خدمت شما هستیم.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

شماره تماس:

09128896509

09120996450

021-77785115

021-77785114

تعمیرگاه تخصصی رنو...
ما را در سایت تعمیرگاه تخصصی رنو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : renault1 renault1 بازدید : 229 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1400 ساعت: 19:29

با نمایندگی رنو کولیوس در خدمت شما هستیم. رنو کولیوس یکی از پرفروش ترین خودروهای کمپانی رنو می باشد که توسط نگین خودرو به ایران عرضه شده است. این خودرو علاوه بر داشتن ظاهری جذاب، مشخصات فنی قابل توجهی دارد.

اما انچه که اهمیت دارد داشتن یک نمایندگی معتبر برای مراجعه و سرویس خودرو است.

نمایندگی ایران رنو با انواع خدمات رنو کولیوس در خدمت شماست.

دارندگان خودرو رنو کولیوس می توانند برای سرویس دوره ای، تعویض روغن گیربکس، تعویض روغن موتور، خدمات برق خودرو، تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق، تعمیر گیربکس، تعمیر موتور و … به تعمیرگاه خود مراجعه کنند.

در نظر داشته باشید با یک بار مراجعه به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو | تعمیرگاه تخصصی کولیوس، نمایندگی از طریق پیامک با شما در ارتباط است.

زمان سرویس دوره ای، تعویض روغن گیربکس، تعویض روغن موتور توسط تعمیرگاه تخصصی ایران رنو به شما پیامک می شود.

 

نمایندگی رنو کولیوس | تعمیرگاه تخصصی کولیوس در تهران

عموم مردم معمولا از زمان سرویس دوره ای خودرو که در دفترچه راهنمای خودرو نوشته شده اطلاعی ندارند.

زمان سرویس دوره ای هر 60 هزار کیلومتر است.

زمان تعویض روغن گیربکس هر 50 هزار کیلومتر است.

زمان تعویض روغن موتور هر 5000 کیلومتر است.

زمان تعویض تسمه تایم برای خودروهایی که تسمه تایم دارند هر 120 هزار کیلومتر است.

بسیاری ار مردم برای تعویض تسمه تایم خودرو کولیوس با ما تماس میگیرند. خودروی کولیوس تسمه تایم ندارد.

 

نمایندگی رنو کولئوس | تعمیرگاه کولیوس در تهران

رنو کولیوسی که وارد ایران شده است دارای مشخصات فنی است که در جدول زیر مشاهده می کنید.

نمایندگی رنو کولیوس | نمایندگی رنو کولیوس در تهران

نمایندگی رنو کولیوس | نمایندگی رنو کولیوس در تهران

 تعمیر جلوبندی رنو کولیوس

نمایندگی رنو کولئوس | تعمیرگاه کولیوس تهرانپارس

یکی دیگر از عمده مشکلات دارندگان خودرو این است که زمان تعویض لنت ترمز را نمی دانند. تعویض تعویض لنت ترمز مانند تعویض روغن گیربکس نیست و زمان مشخصی ندارد. تعویض لنت ترمز وابسته به نوع رانندگی شما عزیزان دارد. بدین صورت که هرچه از ترمز بیشتر استفاده کنید تعویض لنت ترمز زودتر می بایست انجام شود.

از عمده نشانه های تعویض لنت ترمز این است که به هنگام تغییر دنده صدای ناهنجاری از موتور به گوش می رسد و یا اینکه دنده دیر تعویض می شود.

در نظر داشته باشید با دیر عوض کردن لنت ترمز باعث آسیب رسیدن به دیسک صفحه می شوید که خرابی های جبران ناپذیری را به جای می گذارد.

 

نمایندگی رنو کولیوس | بهترین تعمیرگاه رنو کولیوس

نمایندگی رنو کولیوس | نمایندگی رنو کولیوس در تهران

نمایندگی رنو کولیوس | نمایندگی رنو کولیوس در تهران

ما تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید. با بهترین تعمیرگاه تالیسمان در خدمت شما هستیم.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در

تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10

آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

شماره تماس:

09128896509

09120996450

021-77785115

021-77785114

تعمیرگاه تخصصی رنو...
ما را در سایت تعمیرگاه تخصصی رنو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : renault1 renault1 بازدید : 238 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 14:53

با تعمیر جلوبندی رنو داستر در خدمت شما هستیم. یکی از بخش های تخصصی در خودرو که حتما می بایست توسط یک تعمیرکار متخصص و با تجربه تعمیر و سرویس گردد، جلوبندی آن می باشد. جلوبندی در واقع به بخش جلویی و زیرین خودرو گفته می شود که وظیفه تعلیق خودرو، کاهش لرزش خودرو هنگام رانندگی بر روی سطوح ناهموار، و کاهش انتقال تکان ها به داخل کابین را بر عهده دارد.

بخش اصلی جلوبندی همان کمک فنرها هستند که به عنوان ضربه گیرعمل می کنند و بخش عظیمی از تکان های خودرو را دریافت و جذب می کنند. این موضوع به کاهش فرسودگی خودرو کمک شایانی می کند. در حالت کلی هرچثدر جلوبندی خودروی شما از کیفیت بالاتری برخوردار باشد رانندگی شما لذت بخش تر خواهد بود.

 

جلوبندی خودرو شمامل چه قطعاتی است؟

به هنگام تعمیر جلوبندی رنو داستر قطعات مختلفی بررسی و عیب یابی می شوند. در حالت کلی جلوبندی خودرو شامل فنر، کمک فنرهای جلو، اکسل، سیستم تعلیق جلو، میل موجگیر، سیستم چرخ ها، بلبرینگ و تپی چرخ ها، طبق و … می باشد. هر یک از این بخش ها ممکن است دچار خرابی شود و نیاز به تعویض داشته باشد. در نظر داشته باشید به هنگام تعمیر جلوبندی رنو داستر قطعات در صورت خرابی می بایست با قطعات اصلی و اورجینال جایگزین شوند. در تعمیرگاه تخصصی رنو داستر تمامی قطعات جایگزین اصلی و تضمین شده هستند.

 

علائم خرابی جلوبندی چیست؟

متاسفانه برخی از رانندگان به صداهای موجود در خودرو اهمیتی نمی دهند ولی هر یک از این صداها نشانه خرابی یک بخش از خودرو است. برای جلوبندی نیز به راحتی می توانید تشخیص دهید که کدام بخش از خودرو شما به مشکل خورده است.

  • لرزش فرمان خودرو بخ دلیل بالانس نبودن چرخ ها و خرابی بلبرینگ
  • انحراف خودرو به طرفین به دلیل اشکال در اتصالات فرمان و تنظیم نبودن زوایای چرخ
  • گیج زدن خودرو به دلیل شل بودن میله تعادل
  • وجود سر و صدای نامتعارف هنگام عبور از موانع
  • سوت زدن چرخ ها به هنگام دور زدن در میدان

 

تعمیر جلوبندی رنو داستر به صورت تخصصی در مجموعه ایران رنو صورت می گیرد. شما عزیزان می توانید برای عیب یابی و تعمیر خودروی خود به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید.

لازم به ذکر است در این مجموعه تعمیر برق خودرو داستر نیز توسط متخصص برق رنو انجام می پذیرد. هنگامی که شما به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه می کنید خودرو به طور کامل عیب یابی می شود. هزینه تعمیر به شما اطلاع داده می شود و در صورت موافقت خودرو شما تعمیر می شود.

 

تعمیر جلوبندی رنو داستر

تعمیرگاه جلوبندی داستر | جلوبندی داستر | نمایندگی مجاز داستر | تعمیرکار داستر

تعمیر جلوبندی رنو داستر 

یکی از علل خرابی جلوبندی رنو داستر خراب شدن طبق می باشد. این بخش از خودرو حتما می بایست توسط متخصص باتجربه تعمیر و بررسی شود بنابراین خودروی خود را به دست تعمیرکار نابلد نسپارید. در اینصورت حتما به نمایندگی مجاز ایران رنو مراجعه کنید تا از قطعات اصلی برای تعویض طبق استفاده شود.

دلیل خراب شدن طبق هل معیوب شدن بوش ها می باشد. مثلا هنگامی که از روی سرعت گیر می گذرید صدایی گوش خراش می شنوید مانند حالتی که یک قطعه در حال باز شدن است. برای کاهش هزینه ها در اولین فرصت به نمایندگی مجاز رنو داستر مراجعه کنید.

 

از علل دیگر خراب شدن جلوبندی رنو داستر کشیده شدن فرمان به طرفین می باشد. احتمالا این وضعیت را پیش از این تجربه کرده اید. هنگامی که فرمان را برای چند لحظه رها می کنی فرمان به طرفین کشیده می شود. برای رفع این مشکل با نمایندگی ایران رنو تماس بگیرید و برای مراجعه با متخصصین ایران رنو هماهنگ کنید.

 

مشکلات تغییر در ارتفاع خودرو و

یکی دیگر از دلایلی که سبب وارد شدن ایراد به جلوبندی خودرو می شود تغییر ارتفاع خودرو به صورت غیر استاندارد است. پیشنهاد می شود به هیچ وجه ارتفاع خودرو را به صورت غیر استاندارد تغییر ندهید.

تعویض روغن گیربکس داستر

 

تماس با ما | نمایندگی رنو داستر

تعمیر جلوبندی رنو داستر

تعمیر جلوبندی رنو داستر

ما تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید. با بهترین تعمیرگاه ال90 در خدمت شما هستیم.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

شماره تماس:

09128896509

09120996450

021-77785115

021-77785114

تعمیرگاه تخصصی رنو...
ما را در سایت تعمیرگاه تخصصی رنو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : renault1 renault1 بازدید : 205 تاريخ : يکشنبه 9 خرداد 1400 ساعت: 21:57

کی از مشکلات عمده در خودروهای رنو تالیسمان رفع کوبش تالیسمان می باشد. متاسفانه برخی از تعمیرکاران در جهت رفع کوبش تالیسمان تنها به صورت موقتی اسن کار را انجام می دهند. ولی در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو کوبش تالیسمان به صورت صد در صد تتضمینی صورت می پذیرد.

شما عزیزان جهت حل مشکل کوبش تالیسمان خود می توانید با شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایید و یا به صورت حضوری به آدرس تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید.

رنو تالیسمان یک خودروی کلاسیک در سال 2017 توسط نگین خودرو وارد کشورمان شد. این خودرو به دلیل امکانات رفاهی و همچنین بهره گیری از خدمات پس از فروش مورد توجه مردم قرار گرفته است. ولی متاسفانه مشکل کوبش دارد که بسیاری ار دارندگان خودرو تالیسمان از این موضوع آزرده خاطر هستند.

نگران کوبش  تالیسمان خود نباشید. رفع کوبش تالیسمان به صورت صد در صد تضمینی در ایران رنو

رنو این خودرو را مانند رنو اسپس کراس اوور برای بازار کشورهایی که فرمان خودرو در سمت چپ قرار دارد توسعه داده است و هنوز رنو تالیسمان در کشورهایی مانند انگلستان، ایرلند، ژاپن، مالزی و استرالیا عرضه نشده است.

مشخصات فنی رنو تالیسمان

رفع کوبش تالیسمان | رفع ایراد تالیسمان | نمایندگی مجاز تالیسمان در تهران | تعمیرگاه تالیسمان در تهران

رفع کوبش تالیسمان | تعمیرگاه تخصصی ایران رنو

ایمنی رنو تالیسمان

رنو تایسمان در سال 2017 توسط شرکت نگین خودرو وارد ایران شده است و به دلیل داشتن خدمات پس از فروش با استقبال بی نظیر مردم روبرو شده است. ولی رفع کوبش تالیسمان کمی برای دارندگان خودروی تالیسمان مشکل شده است که تعمیرگاه تخصصی ایران رنو این مشکل را حل کرده است.

رنو تالیسمان از سیستم ترمز ضد قفل ABS، سیستم پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل لغزش به هنگام شتاب گیری و کنترل رانش می باشد.

مطالعه بیشتر: تعمیرگاه تخصصی مگان

معایب رنو تالیسمان

رفع کوبش تالیسمان

رفع کوبش تالیسمان

یکی ایرادات شایع رنو تالیسمان کوبش آن می باشد که این موضوع توسط نمایندگی مجاز ایران رنو قابل حل است. شما عزیزان می توانید با مراجعه به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو ای مشکل را حل کنید. رفع کوبش تالیسمان در نمایندگی ایران رنو به صورت صد در صد تضمینی صورت می گیرد.

رنو تالیسمان یکی دیگر از محصولات شرکت خودروسازی رنوی فرانسه است که در آزمون موسسه Euro NCAPP توانسته است که 5 ستاره ایمنی را برای خود کسب کند.

تماس با ما | تعمیرگاه تخصصی ایران رنو | تعویض روغن گیربکس داستر

جهت ارتباط با متخصصین ما می توانید با شماره های ثبت شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایید.

آدرس: تهرانپارس بلوار بابائیان خیابان پنجم شیدایی کوچه هفتم شمالی پلاک 1 به مدیریت مهندس یوسف قدردان

 

شماره تماس:

021-77785114

021-77785115

09128896509

09120996450

 

تعمیرگاه تخصصی رنو...
ما را در سایت تعمیرگاه تخصصی رنو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : renault1 renault1 بازدید : 225 تاريخ : سه شنبه 4 خرداد 1400 ساعت: 18:44

با آموزش تعویض تسمه تایم ال نود در تعمیرگاه تخصصی ال نود در خدمت شما هسیتم. شما عزیزان میتوانید برای تعویض تسمه تایم تمامی خودروهای گروه رنو خود به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس یوسف قدردان مراجعه کنید.

در این مرکز تخصصی رنو تعویض تسمه تایم خودروهای رنو شما از جمله ال نود،پارس تندر،مگان،ساندرو،داستر،کپچر و… با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

شما عزیزان میتوانید قبل از مراجعه حضوری برای  هماهنگی یا طرح سوالات احتمالی خود در خوصص تعویض تسمه تایم یا هرگونه سوال فنی در رابطه با تعمیر انواع خودروهای رنو خود با شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایید. در این مقاله به آموزش تعویض تسمه تایم انواع خودروهای گروه رنو خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

 

آموزش تعویض تسمه تایم موتور K4M رنو (تندر90،مگان،داستر،ساندرو)

برای تعویض تسمه تایم موتور k4m قاب های محافظ تسمه تایم را باز کند سپس موتور را در حالت تایم بگذارید یعنی سیلندر1و4 در نقطه مرگ بالا باشد وفلاویل راقفل کنید ، تایم تندر به این گونه است که سیلندر یک در نقطه مرگ بالا باشد .

در موتور k4m سیلندر یک از سمت جلوموتور است وشمارش سیلندر های تندر مثل گروه پژو نیست(در خانواده پژو سیلندر یک  از سمت فلایویل یا همان انتهای موتور که به گیربکس متصل است می باشد) وقتی سیلندر یک را در نقطه مرگ بالا قرار دادید سیلندرچهار نیز در نقطه مرگ بالاست ومیل سوپاپ هم روی تایم است ابزار مخصوص را ببندید.

تعویض تسمه تایم ال نود | تعویض تسمه تایم مگان | تعویض تسمه تایم ساندرو| تعویض تسمه تایم داستر

آموزش تعویض تسمه تایم ال نود | تعویض تسمه تایم ال نود

بعد از باز کردن تسمه تایم تسمه تایم را تعویض کنید حالا اگر چرخ دنده های میل سوپاپ را باز کردید تعجب نکند هیچ خار یا شاخصی برای بستن ندارد، دو عدد کاسه نمد ته میل سوپاپ را از قسمت پلاستیکی وسط ان سوراخ کنید یا با پیچ گوشتی کاسه نمد را خارج کنید، شاخص میل لنگ را نیز که ابزار مخصوص است قرار دهید ومیل لنگ را تایم کنید.

تایم ته میل سوپاپ به این صورت است که از دو عدد نیم دایره تشکیل شده است ته هر میل سوپاپ نیم دایره های کوچک هر میل سوپاپ به سمت پایین یا سمت کارتر باشد.

تایم جلو میل سوپاپ این است اگر چرخ دنده میل سوپاپ را باز کرده اید سر چرخ دنده میل سوپاپ هوا Aنوشته شده است که نشان گر چرخ دنده میل سوپاپ هوا است وچرخ دنده میل سوپاپ دود هم با حرفEمشخص شده است وقتی که با ابزار مخصوص ته میل سوپاپ را همان طور که گفته شده تایم کردید چرخ دنده میل سوپاپ را روی می سوپاپ خودش قرار دهید بصورتی که ارم شرکت رنو بسمت بالا باشد سپس ابزار مخصوص راببندیدو چرخ دنده میل سوپاپ راسفت کنید

چرخ دنده میل سوپاپ را روی میل سوپاپ خودش قرار دهید بصورتی که ارم شرکت رنو بسمت بالا باشد سپس ابزار مخصوص راببندیدو چرخ دنده میل سوپاپ راسفت کنید.

تعویض تسمه تایم ال نود | تعویض تسمه تایم مگان | تعویض تسمه تایم ساندرو| تعویض تسمه تایم داستر

آموزش تعویض تسمه تایم ال نود | تعویض تسمه تایم ال نود

برخی نکات مهم در رابطه با تعویض تسمه تایم ال نود

تسمه دینام در تندر 90 با هیدرولیک سایز 1815 و در تندر 90 بدون هیدرولیک سایز 6PK 1199 میباشد. فولی سر میل لنگ خودروی تندر 90 با پمپ هیدرولیک با خودروی بدون پمپ هیدرولیک متفاوت است. تسمه تایم دارای 132 دندانه و طبق توصیه کارخانه هنگام تعویض تسمه باید غلطک هرزگرد و غلطک تسمه سفت کن تعویض شود. برای بازکردن پولی سرمیل لنگ نباید بوسیله استارت پولی را باز کرد.حتما با استفاده از ابزار مخصوص میل لنگ قفل شود.

روی بلوک سیلندر وزیر فشنگی روغن یک در پوش نصب شده که با باز کردن آن می توان پیچ ابزار مخصوص را جهت قفل کردن میل لنگ نصب کرد .(خار میل لنگ در زمان قفل شدن هنگام تایم بودن باید روی ساعت 11 باشد). غلتک(فولی) هرزگرد تایم شیار دار است. برای تعویض تسمه تایم ضمن قفل کردن میل لنگ باید هر دو میل سوپاپ با استفاده از ابزار مخصوص قفل شوند.

 

تماس با ما | آموزش تعویض تسمه تایم ال نود

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو متخصص در تعمیر و سرویس تمامی خودروهای رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس یوسف قدردان می باشد. شما عزیزان برای تعمیرات تمامی خودروهای رنو می توانید به این تعمیرگاه مراجعه کنید.

نکته مهم: با یک بار مراجعه به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو می توانید زمان سرویس دوره ای، تعویض روغن گیربکس، تعویض روغن موتور را از طریق پیامک دریافت کنید.

شماره تماس:

مهندس یوسف قدردان-09128896509

حامد رضایی-09120996450

021-77785114

021-77785115

 
تعمیرگاه تخصصی رنو...
ما را در سایت تعمیرگاه تخصصی رنو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : renault1 renault1 بازدید : 253 تاريخ : يکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت: 18:26